Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 14, 2008

Beli Katil Yaya

Sabtu lepas gi jenjalan kat kedai perabot. Hasben ajak gi survey sofa. Memang dah lama plan nak beli sofa baru tapi masih belum ade yang berkenan. Sebelum raya hari tu ade la org hantar flyers kat rumah pasal Kedai Perabot Ulu Yam so aku remind la suami aku suh gi sana. Petang tu aku, hasben, anak2 ngan Cik Besah pegi la kedai tu. Tengok sofa semuanya tak lawa last2 aku tanya set bilik tidur budak warna putih.

Aku dah gi tengok kat Cavenzi Rawang tapi price for katil, side table & closet je dah RM960. Satu lagi kedai kat Batang Kali for complete set - single bed, closet, side table & chest of drawer je dah RM1,600. Masa aku tanya kat Ulu Yam tu agak terkejut jugak sebab aku dapat satu set complete dengan harga RM950 je. FOC mirror lagi. Murah kan??? So, tanpa fikir panjang aku beli je la. Semalam dah sampai dah kat rumah.... Ni la dia bilik anak daraku-YAYA!!!!

Kipas bilik & lampu (View atas)

Katil & Side table... (anak patung tu tak susun elok2 lagi), Cadar lama
Chest of drawer & Cermin yang FOC tu (tak gantung lagi)

Almari.... ade 2 pattern- aku pilih yg ade laci so lagi banyak brg boleh sumbat

Benda gantung2 ni beli kat Jalan Kuala Kangsar, Ipoh - Gambo Mickey Mouse (Yaya ngan Mak Su yg pilih)

No comments: