Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 30, 2020

TANPA KONVOKESYEN

Tahun ni tahun terakhir Jasmin jadi budak tadika
Tahun depan dah jadi budak sekolah rendah pulak
Memandangkan sessi persekolah di tadika dah tamat pada 25/11 hari tu
so Jumaat lepas cikgu suruh datang sekolah untuk ambil sijil & gambar konvo.
Nasib la sempat jugak diaorang ambil gambar konvo beberapa minggu sebelum kena PKPB haritu.

Kat sekolah cikgu dah siap2 letak atas meja
Just ambil & balik
Takde la jumpa cikgu pun.


Ni hadiah dari cikgu kelas Jasmin
Cikgu Nurul namanya


Sijil tadika Jasmin
Tanda udah graduate
Ye lah, dah 2 tahun di tadika tu


Nasib la muka kamu ada senyum Jasmin
Kalau idak memang payah nak ambil gambar formal dia
Asyik nak menangis je😅


Lepas ni preparation untuk dia ke sekolah rendah pulak la
Tah cemana nanti gamaknya..
Harap2 dia ok je masuk sekolah baru.








1 comment:

Syaz Rahim said...

samalah anak saya, sunyi rasa tahun ni..tak ada persembahan dia..