Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 13, 2010

Kelapa Dan Orkid Baik Untuk Rambut

Tengok tajuk pun sure koreng tau dah pekebenda aku nak citer. Tak lain tak bukan syampu herbal essences ni la...

-Tengok iklan Ronaldinho celup ni dulu!-

Dulu rasa teringin nak pakai [terpengaruh dengan iklan...]. Tapi masa tu tak beli la sebab syampu kat rumah banyak lagi. Masa beli barang dapur awal bulan lepas, aku rembat la sebotol syampu ni. Wei... mahal jugak ye untuk RM400ml punya!!

Aku kan ke tengah be'rebonding' bagai so tingin la nak rambut beralun2 cam dalam iklan syampu tuh. Jenuh nak pilih yang mana satu - kaler merah ke, pink ke, biru laut ke, biru gelap ke -- last2 beli la kelapa & orkid..



Jeng..jeng..jeng... setelah 1 kali pakai, memang rambut aku lembut je... kalau dulu bila rambut kering kena buh moisturizer [beli ngan akak siam salun rambut tu]. Itu pun kalau tak pakai rambut sure keras kejung. Tapi bila pakai syampu ni, aku pakai moisturizer sekali je pastu tahan lembut sampai ke time nak syampu lagi sekali. [paham tak maksud aku??]. Aku selalu syampu rambut 2 hari sekali je.

Pada aku syampu ni memang best & rambut aku wangi je.... I loike!!!!!!!!!. Korang lak pakai syampu apa??

2 comments:

Eliss said...

aku tak nak pakai rambut ni.nanti lurus plak rambut dreadlock aku neh..hahahaha

kakngah said...

aku pakai syampu bawang..
hahahha!!!