Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 26, 2010

Entry Kecewa... Berat Statik

Semalam timbang berat untuk minggu ke-8 aku ber kempen 100HTN. Nyata jarum penimbang tu memang nak kena penampar dengan aku. Dari minggu lepas statik jer kedudukannya. Walhal aku rasa even aku tak makan nasik, aku pun tak makan banyak jugak. [Dah train perut makan sikit kononnya]. 



 Geramnya & kecewa dengan kempen sendiri..Huhuhu... rasanya macam nak kensel je pantang 100 hari tu. Adakah kena terjebak dalam kempen detox makcik  Zalia atau komuniti Atkins si Dzul???...

*** Detox dah try tapi bukan dengan formula Zalia tapi hasil kureng memberangsangkan so ingat nak try ATKINS la pulak. Tapi aku risau perut tak tahan la pulak. Sesape pernah try ATKINS tak???

7 comments:

myQza said...

x pernah.

mungkin bergantung pd badan masing2.
ada yg ikut diet tu berhasil. ada yg tak

cheqna said...

huhuhuhu
hari tu cheqna pernah joging selama seminggu dua sempatla turun 5kg..skang??dah lama tak jogging weh..huhuhuhu
selamat berusaha ye.....
nway salam ziarah =)

Aini said...

memang atkins diet tu boleh turunkan berat. pernah cuba.. Seminggu, 2 kg turun. Tapi hazabbbbbb..huhu

Unknown said...

alamak...fy 2run plak sekilo..siang mkn nasi mlm mkn bihun sup je..pas 2 wat senam2 prot kit..hehe

Syafiq Kadiran said...

aku plak berat susah sgt nak nek...
makan da macam perot ada blck hole...
sama gak berat...adoi~~

myoliza said...

syani,..
its normal,..semua pengamal diet akn alami plateau,.."berat statik",..sbb bdn dh selesa dgn perubahan diet tuu,..so kena sabar and kena ubah trick baru,..lebih/kurangkan makan,..and tambah workout,eg.jogging,...bdn pun kena main tipu2 gak ;-D

fyi,akak dlm minggu plateau nii,..frust gak,..

Dearie Pearls said...

Hi..
Terima kasih ke blog saya..
Suke..
Suke..
Suke..

Hehehe..

Jarum penimbang statik..?
Rosak kot..
Hehehe..