Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 30, 2010

Aku Sayang Korang...

Pagi-pagi masuk opis, on PC, log in blog... jeng..jeng..jeng....

Sesuatu yang aku baru perasan!!!!!

 [lihatlah dunia!!! SILA KLIK UNTUK TUMBESARAN]
-malu nak letak besaq2 takut hangpa dengki..kik..kik..kik..-


Sudah genap 100 follower ku... Selama ni tak bother sangat berapa orang nak jadi kepochi macam aku. Lagi pun aku tak paksa korang folo aku. Kalau nak folo dipersilakan... kalau tak folo pun ahkak tak kesah!! Lagi pun aku kan suka2 je buat entry syok2 sendiri..hehehe..

Tapi disebabkan korang semua, aku rasa dihargai...Ada jugak orang yang sudi baca coretan merepek meraban aku nih! Terima kasih la wahai follower2 ku. [kembang setaman kejap macam la follower aku dah macam pengikut si Redmummy!]

Sila beri tepukan untuk diri sendiri sebab telah menjadi kuncu & tali barut si Syani.. hohoho
[Aku ingat macam nak buat lucky draw la kat korang.. ok tak???? Kita tengok sapa yang kena!!!]

Btw, thanks sekali lagi, muchas gracias [speking La Usurpadora lak], love u all.. muah!muah!...[mulut aku wangi tau sebab aku dah gosok gigi..pagi tadi.]

3 comments:

matahati-aishahazhar said...

aishah merepek jelah apa2 pun tetap suka baca.. erm.. rasanya ada tak tersenarai dlm 100 tu... hehehe

Queen said...

congratz...congratz....walaupun jarang tinggalkan komen..tapi memang selalu je akan menjengah....

SYANI said...

Aishah & Queen,
Terima kasih banyak2 sebab singgah belog ni...