Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 14, 2010

Jangan Ikut Aku Sampai J-A-M-B-A-N !!!!!!

Geramnya aku ngan budak2 opis ni... Kalau aku takde dalam bilik sampai ke jamban depa cari aku. Siap ketuk2 pintu pintu lagi. [Pantang betul aku kalau ade orang ganggu urusan qada' hajat ni]. Hallo!!!!!!! ingat itu pintu rumah ke?? Itu pintu jamban okeh!!!

 -sekadar gambo hiasan dari google-

Aku tau la aku ni VVVVVIP kat opis ni...[Menunjukkan betapa pentingnya jawatan aku nih!!]  Kalau aku takde sure korang belengas punya... Ye lah kan, kang nak filing takde duit lak, nak beli itu ini takde duit la [aku kan penyimpan mohor besar duit2 opis merangkap ceti sekali].

Kot ye pun urgent sangat nak duit sabo2 la sikit. Takkan la aku nak pi toilet pun tak boleh??? Please la.. kalau aku kat jamban, tunggu je la kat depan bilik tu. Tak yah le nak menjejak kasihan aku kat jamban ni. Terencat segala pembuangan sisa pepejal & cecair aku. Kalau dah tau aku kat jamban tu tak yah le nak memanggil nama aku [macam pontianak] & ketuk2 pintu jamban tu bagai nak rak. Aku bukannya nak tido ke bertapa ke dalam jamban tu. Selesai urusan aku tu aku keluar la!!!

Next time jangan buat macam tu tau dak.. Sesungguhnya  aku tak suka!!!!!!!!!!!!!!!! Cuba kalau korang gi jamban aku ketuk2 pintu jamban tu macam along nak mintak duit...apa korang rasa??? Kalau tak nak orang buat benda yang korang tak suka, jangan la buat kat orang lain.. ade paham????????

3 comments:

Nidza said...

sampai mcm tu skali..
sabar..

Queen said...

saya selalu tertidur kat jmban..tak pun leka main game sampai tak sedar ponggong dah kebas...hehehehhehehe...tapi saya balaci je..bukan VVIP..jadi tak dak sapa carik..hihi

Pija Madzlan said...

hohoho....mental betul org yg cari k.aisyahani sampai jamban....