Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 28, 2010

A.K.U. J.E.M.U

Sungguh bohsan hari ni...

Fedap tahan gaban dah ni...

Sesungguhnya aku dah JEMU duk kat sini ibarat lagu MAY ni:



Jemu

Artist: May
 
Jemu masa menyinta   [Jemu masa bekerja]
Resah ku meronta   [cepat la kul 5.30]
Aku telah sumpah setia  [tak sumpah pun tapi konon nak keje sampai pencen]
Namun sia   [buang karan je keje sini!]

Jemu masa melangkah   [bila aku melangkah ke bilik engkorang]
Lepas dari dosa     [dok kat sini akan asyik berdosa... tolong!!!]
Bangkit aku dari lamunan  [aku tak ngelamun, tapi khusyuk buat keje]
Yang engkau kejutkan     [dengan pekikan bos yang menyakitkan hati & telinga]

Segala pintamu
Cuba ku turutkan    [apa ko suruh buat semua aku buat]
Segala janjiku
Peritku lunaskan   [as promise, aku submit ikut time, kuar peluh jantan betina tau nak menyiapkan koje tu]
Mudah kau melepaskan   [ last2 ko letak tepi jer... cilakak!]

Kau yang menghancurkan   [pastu ko kasi hilang pastu mintak aku buat lagi]
Lerai ikatan     [tak terlerai lagi... soon aku akan leraikan ikatan dari kompeni ni]
Kau cipta seribu alasan   [ takyah la nak pujuk rayu aku stay kat sini lagi]

Yang ku dendamkan     [cakap tak serupa bikin!]
Menjadi kemarahan    
Kau selindung kesalahanmu     [salah sendiri tak mengaku]
Kau singkap kesalahanku   [last2 ko cakap staf yang salah.. tak produktif konon!]



** Lagu ni  aku tak ambik yang ade videoclip si MUS yang nyanyi sebab sore dia tak  best la masa nyanyi lagu ni.  Yang aku ambik ni sore si Oniey yang nyanyikan. LAYAN!!!!!!!

1 comment:

Guru said...

first time kat sini

kalau ada rezeki yang lebih baik,
eloklah ertukar angin