Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 15, 2010

Hari Sihat & Cergas PASTI

Hari ni dengan sengajanya aku & hasben telah ambil emergency leave.. sebabnya??? We have to attend our doter's punya majlis kat sekolah. 


Mana idaknya kena EL, sekolah anak aku baru bagi surat berkenaan event tu semalam. Aku balik keje semalam pun sampai rumah dah pukul 7. Memula tu takde rasa nak pegi pun tapi bila pikir2 balik sure anak aku mengharapkan kehadiran kitaorang. Kalau kitaorang takde sure dia sedih sebab parents orang lain ade.. [Aku pun pernah rasa macam tu masa aku kecik2...frust n jealous tau kalau mak ayah sendiri tak de.. macam takde orang prihatin lak!]

-siap khemah bagai tuuu...-
Pepagi tadi hantar Adib umah babysitter dulu pastu baru gi sekolah Yaya. Aku ingatkan kejap je aktivitinya rupanya sampai kul 12 tgh. Letih & bepeluh2 menunggu. Tapi memang hepi la tengok anak2 enjoy dengan aktiviti2 tu - ade senamrobik, pertandingan mewarna, pemeriksaan kesihatan percuma, tontonan video & pertandingan ibu2, bapa2 & ibu-anak. Penuh agenda la...

 -Ni semua tengah senamrobik... Yaya kat mana pun tak nampak-

-tunggu giliran untuk pemeriksaan  kesihatan percuma-

dalam dok sibuk2 tu datang la maskot TAWAS ni.. pebenda TAWAS tu??? Korang gi le search sendiri kat google.
TAWAS = Tabung Warisan Anak Selangor

Bila maskot ni sampai cepat2 laki aku gi ambik Adib kat umah babysitter. Rugi pulak tak bawak dia datang awal2.

Bila nak bergambo dengan maskot ni, si Adib menangis lak.. Tadi macho sekarang sudah hanco ka??? Takutkan bear besar la tuh!

Bila maskot tu dah blah, baru la berani. Buat peace tak jadi boleh le..

Antara hadiah untuk pemenang [game untuk ibu bapa]...

-Sempat posing sebelum balik -


Even Yaya tak menang sebarang hadiah at least dia hepi sebab mama, abah & Adib ade tengok dia kat sekolah...Walaupun mama & abah terpaksa EL hari, asalkan Yaya hepi, mama & abah pun hepi..

No comments: