Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 16, 2010

PERHATIAN UNTUK SEMUA FOLLOWER!!!!

Baru belek2 blog malam ni tau2 dah dapat tag la pulak. Nasib baik la soalan cepumas dari lia3003 ni tak susah mana. Kalau susah2 maleh teman nak buat... [mintak mahap le bebanyak buat orang yang suka beno bagi tag kat teman.. teman ni maleh sikit]

Orang kata kalau berhutang elok dibayo cecepat. So, dengan pantas dan tangkas aku jawab soalan ni:

S: Puasa penuh tak tahun ni??
J: Aku pose penuh masa aku peknen jer... Sape baca entry lepas sure korang tau aku tinggal berapa hari.

S: Kalau saya mintak maaf, awak sudi maafkan?
J: Itu sudah mesti.. aku ni kan suka maafkan orang...[perasan!!!]

S: Kampung kat area mana?
J: Ipoh, Pantai Remis, Melaka

S: Awak rasa blog saya comel tak? Kasi sebab sikit...
J:  Memang comel sebab sangat simple & tak menyemakkan mata. I like... tu sebab i jadi follower u okeh!!!

Terima kasih ye lia atas kiriman diatas. Nak kena anto kat orang lain gak ke??? Jap... [sape la insan yang malang bertuah dapat benda alah ni dari aku...]   erm... memandangkan aku ni baik hati, ku kirimkan pada semua follower setia aku yer.... Jawab jangan tak jawab..

No comments: