Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 1, 2010

Kerja Datang Berlonggok

2 minggu lepas orang dari JKKPM [Jabatan Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan Malaysia] datang buat pemeriksaan lif kat opis aku. Baru aku tahu rupa-rupanya lif opis aku ni takde sijil. Bila lepas inspection memang tak lulus la kan.. tak layak dapat sijil sebab beberapa perkara.

Antara2 komen2 dari JKPM - bilik lif takde tanda amaran, pastu takde pemadam api dalam bilik lif & fail2 tak boleh letakdalam  bilik lif sebab nanti boleh sebabkan kebakaran.

Selama ni memang ruang stor kat opis ni limited. Tu sebab fail2 lama deme campak masuk bilik lif. Tapi lepas kena tegur dengan JKKPM kena la ambik immediate action. Finally fail2 lama tu kena campak kat bilik aku sebab aku kena cek dulu untuk dispose fail2 buruk tu. 

Makin bedebu la bilik aku & makin mencanak2 la jerawat kat muka den... uwa!!!!!

1 comment: