Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 2, 2010

Rambut baru

Semalam kan cuti Hari Wilayah so aku decided nak gi gunting rambut. Lepas ambil Yaya kat tadika, singgah le kedai rambut [yang biasa aku gi ]. Yaya pun nak ikut aku so aku mintak kakak tu potong rambut dia sekali. 


Lepas Yaya, turn aku pulak gunting. Pastu aku tukar fikiran nak buat rebonding lak... [ewah..ewah.. mentang2 dah gaji.. sakan berbelanja..hahahah]. Lagipun customer lain takde so memang spend masa anak beranak di kedai Thailand [akak tukang gunting tu org Siam]. Suka hati mak ayah kitaorang nak lepak dalam tu.


-tengah tunggu ubat rambut meresap... mengantuk giler...-




Lama gak  betapa dalam salun tu. Ada la dalam 5 jam aku duk kat sana. Lenguh montot & pinggangku... Tapi hasilnya... muemuaskan hati...  At last I finally have a fringe!!!




Rambut aku ala2 pendek begini


Fringe aku lak cenggini




Akhirnya.. rambutku jadi begini.. [cewah!!! tapi aku tak le lawa cam model ni ....]

No comments: