Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, February 14, 2010

Bukan nak menunjuk benda tapi nak menunjuk jakun

Balik keje je petang semalam dari rumah babysitter dah kecoh aku pasang aircond. Babysitter nampak lori kedai ekon tu kat rumah aku masa dia on the way nak pegi mengaji (kelas fardhu ain kot). Aku jawab ye je la, Then masa sampai kat rumah jeng..jeng..jeng.. ekon ku sudah dipasang.. (malam ni merasa sejuk la aku..keh!keh!)

vew dari luar rumah

Masuk je dalam rumah banda mula aku nampak ialah menatang ni.... (aku masuk rumah ikut pintu dapur tau sebab malas nak bukak sliding depan). Awat la benda ni nampak cenggini. Buruks la dapur aku...
Orang tu kata kalau tak nak nampak segala wayar mak nenek tu kena tebuk dinding. Tapi sebab rumah dah renovate so kena letak cenggitu je la...(Macam cacat je rumah aku jadinya).

Pastu kat tempat hall pun cenggitu gak (wayar terkeluar...tak sukanya tengok sebab nampak serabut). Kena la aku cari altenatif nak menyorokkan wayar2 yang obvious tuh!!! 

Ini la ekon YORK aku. 

Ni la lokasi ekon2 aku ni.
nampak tak??? gile tamak kan???

Malam ni kami anak beranak tidur dengan nyaman.... (Terpaksa lupakan akan kenaikan bil letrik yang akan mendadak bulan depan..huhuhu)

No comments: