Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 19, 2010

Hadiah Lagi.....

Minggu lepas dapat lagi sms dari AVON kata aku menang Roselle tea set. Wah.. unsangkarable... aku menang lagi... Memang 'ong' la tahun ni. Selalunya aku ni susah sangat nak menang apa2.. tup..tup... dapat pulak. Gumbiranya... Alhamdulillah... tu la namanya rezeki dari Allah s.w.t.

So petang semalam aku singgah AVON. Nak beli barang 2 yang sudah diorder oleh member2 aku di samping nak ambik hadiah tu. Ingatkan kecik jer.. rupanya mak ai... besar punya!!!.. Dah tu berat pulak.. Jenuh menjinjit 2 beg plastik besar. Sure orang yang lalu lalang kata "sakan sungguh minah ni berbelanja.." Hahahah... [Kalau tak sakan berbelanja mana nak dapat hadiah ye dak???]

Ini la dia rupanya hadiah2 yang aku dapat...
-rumah aku dah penuh dengan barang pinggan mangkuk ni sampai dah takde space nak simpan. Ni pun aku letak dalam kotak je le kat dapur tu-

ni le rupa Roselle Tea Set tu.. gambar kredit tu norgadis.
[walaupun tak lawa pada aku tapi at least aku dihargai juga di mata AVON... tak macam OHC]

Aku menang ni jugak...
Roselle 2 tier Tray
-gambar kredit tu norgadis.

No comments: