Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 16, 2010

Hatiku Tak Tenang

Aku tengah jiwa kaco... tak tenang...stress...unhappy... libang libu ...

Kenapa??? Kenapa ko lewat??? Dah lebih 5 hari aku tunggu nih... Memang la penantian itu satu penyeksaan!


Cakap ngan hasben pun tara guna. Dia tak paham gundah gulana hati seorang perempuan, bini dia ni... Dia cakap baru 5 hari, esok lusa ade la tu... Kalau takde jugak????

Pe benda la aku merepek ni yek?? Ini bukan merepek.... ini betul2...

Oh.. keluh kesah aku ni disebabkan 'period' aku yang lewat... (ape la minah ni.. period pun nak citer???)

Risaunya aku kalau peknen sebab aku kan ke tengah meneruskan misi mencari keje lain. Adakah tuhan ade perancangan lain untuk aku??? Adakah ini bermakna aku akan tersadai di OHC setahun lagi???? Oh tidak!!!! Benda ni memang merunsingkan kepala hotak aku.... Kita hanya merancang , tuhan yang menentukan (ayat selamat sebagai penyedap hati...)

Jiwaku tak setenang laman ku yang baru dimesin petang tadi...
(apa kaitan ni????...)

7 comments:

Unknown said...

kalo pregnen pun apa salahnya.. rezeki tu..
kdg2 yg tidak dijangka itu lebih byk manis nya..
OHC tu apa?

SYANI said...

trimas ye kakyong atas kata2 membina tu. OHC tu company tempat saya keje sekarang.

TK said...

Thanx 4 following. I've added u to my link. If u r pregnant-that's great news! Takpe..setiap anak ada rezeki dia. I dulu slalu tangguh2. Then, when I reached 35 tahap kesuburan dah menurun. Hari tu gugur. Now Im 38, kalau boleh nak beranak lagi 4 but x sempat dah. Anak2 dah besar-takde baby to play with. Takpe, take it easy..k

CikguIna said...

salam syani. kalau dah lewat 5 hari tu....tak semestinya dah lekat...tapi kena flash back juga...bila last bersama....klu dekat2 tarikh sepatutnya nak period, mgkn juga ada!

SYANI said...

Aku masih lagi menghitung hari... Kalau ade alhamdulillah. Kalau takde pun alhamdulillah... Just go on with the flow & take it easy... Just hoping for the best! Thanks u guys!

sWeEtDaRLinG said...

luasnya lama syani.. fuuh berbaloi ni kalau dapat laman cenggini...

ngandung tu pun rezeki gak namanya tu.. aku pernah dulu keje tak confirm lagi tp dah ngandung, takutnya nak declare ngan company takut dia reject aku takmo kasi confirmation tp sapa tahu, bila aku kasitahu jer aku ngandung, terus aku dapat confirmation... wallahualam

SYANI said...

SweetDarling,
laman tu dalam gambar je nampak luas, kalau ikutkan tak le luas mana pun....