Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 28, 2009

Shopping!!!! Edisi Balik Kampung

Hari Sabtu lepas dah takde plan nak ke mana2, aku ajak hasben aku pegi Kinta City. Kononnya nak cari sepasang 2 baju sebab kat Billion bajunya tak berapa nak berkenan. Nak dijadikan cerita, adik aku si Hisyam outing ke Tesco dengan anak bininya & Acik pun dah ke JJ Ipoh. Mak Ayah aku ade kenduri, so tinggallah Ateh sorang kat rumah.

Bertolak dari rumah dalam kul 12 tgh. Sampai ke Kinta City dah dekat kul 1. Takde la serius nak shopping cuma nak buat edisi cuci mata. Dalam keadaan macam tu pun sempat beli 2 pasang baju untuk anak2. Hasben aku lak beli satu set wallet & tali pinggang (sebab nak ganti wallet yang dah 'laih' dah). Yang tak bestnya, aku sehelai baju pun tak dapat beli (sebabnya tak sempat nak ke ladies dept pun...) Pulang dengan rasa kecewa....








Lepas ke JJ singgah makan kat Pizza Hut Ipoh Garden. Nak makan pizza hut JJ tu punya la ramai umat. Lepas makan dah dekat kul 4. Tak balik rumah pun, terus ajak hasben pegi jalan. Nak tau ke mana??? Next entry aku cite.


punya la lapar... habis licin lincau kitaorang 4 beranak makan.... kebulur....


No comments: