Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 15, 2009

Masker

Sape pernah pakai ni??? Aku ader oder masker arang ni dekat member aku. Masker ni brand cosway. Tengok macam best jer sebab semua balckhead, whitehead, semua yang head2 boleh kuar. Last week dapat dah dari member tapi semalam baru try...



Jeng..jeng..jeng... percubaan pertama memakai masker yang hitam legam tu.....Peh..tarikan gravitinya memang la teramat kuat. Memang kuar la blackhead2 kat hidung aku tu. Kalah biore pore pack tu (takde kesan langsung kat hidung aku)..
Whitehead yang kat dagu2 aku semua kuar... (Takde gambo nak tunjuk sebab aku pakai kamera henpon je so segala whitehaed balckhead yang terlekat tu tak jelas dalam gambo). Kalau muka korang tu ade bulu2 halus seharusnya bulu2 tu semua akan tertarik sama.. So tahan la sakit sikit yek.. Yang pastinya lepas tu muka korang memang terasa teramat2 bersih. Cayolah cakap den.

Ni aku tepekkan gambarajah yang aku google tentang masker ni.. La ni tengah offer. So cepat sambo satu kat Cosway..

No comments: