Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 28, 2009

Sebelum Balik Kampung

Esok dah nak Krismas... so cuti... Nak balik Ipoh la esok.. Yabedabedu......

Sebelum balik, check dulu apa2 kerja yang akan aku carry forward ke minggu depan. Walaupun bos aku takde (gi cuti ke London), keje masih tak habis2... Letih la buat keje.. Nak rehat jugak.. Ni la rupe bilik aku yang tunggang langgang (walaupun aku sorang yang duduk dalam bilik tu)

My work station.... dulu dan sekarang

Kerja2 yang akan aku bawa ke minggu depan.... Malas punya pasal pospon je la... Bertimbun2 file berlonggok.

Pandangan dari pintu masuk bilik aku.. ceh nampak kemas jer....

File yang kaler hijau2 semua untuk tahun 2010 (dah buat in advance).... Yang pink tu semua tahun ni punya.. Yang biru2 tu invoice2 & bil2 semasa...


Dulu bilik aku cenggini jer.... (so many empty spaces)

La ni.......
Setelah dimasukkan pelbagai stationery (stor dah digunakan buat bilik loyer)... bilik aku ni dah umpama book shop.... Sarat.....

Ni cermin hikmat ni.... tempat pe'mekap'an aku setiap hari... Hehehehe

No comments: