Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 31, 2009

Dah kena tag

Salam korang...
Baru berkesempatan dan jawab tag dari ell... sabo je la kan...
Dah lama tak kena tag alih2 terkena lak bulan ni.. huhuhuh

K... la ni nak balas TAG u tau..

A. Write five (5) interesting facts about the person who give you this award

  1. Sedang mengandung & menunggu masa nak bersalin.

  2. Seorang housewife & suka memasak.

  3. Baru mengenalinya & blognya best untuk dibaca.

  4. For sure ibu yang penyayang

  5. Mempunyai anak2 yang comel2


B.  Jot down ten (10) interesting facts about yourself and your hobbies.
    Myself:

  1. Kuat merajuk especially dengan laki sendiri.

  2. Garang dengan anak2 (tapi anak2 aku tak takut lak dengan aku...musykil???)

  3. Addict to perfume... selagi ade yang best semua nak beli

  4. Dulu aku bekas akauntan... merasa gak pegang jawatan tu

  5. Paling berdisiplin dalam bab bayar membayar hutang ( termasuk la bil2,instalment2,kutu, etc)

    Hobbies:

  1. Suka baca komik Shin Chan (Dik Cergas)... Zalina & Zam la mengajar aku nih!!!

  2. Gila shopping & jalan2 (tapi terhad sebab encik somi kureng gemor le weh.. dia kata penat)

  3. Suka tengok citer hindustan... nak2 pulak si SRK yang berlakon.. tak best pun jadi best... (ekceli citer keling pun layan gak esp kalau Rajnikanth yang berlakon)

  4. Minat dengan citer  tv bab deko2 rumah ni &stylo mylo ni. Tak kira la versi BM ke, English ke,Cina ke...janji paham ok la.

  5. La ni suka tengok Rachel Ray & Martha Stewart punya show... Layan sampai habis


    (korang perasan tak yang aku senaraikan 3-5 tu semuanya citer tv..kesimpulannya aku memang suka tengok tv)...


C. Pick your ten (10) deserving recipients and describe them.

 Part ni yang payah ni.. tapi tak pe la aku cuba setakat yang mampu ye... aku rasa 10 tu banyak sangat so aku list 5 je la... Janji ade daripada takde langsung..PEACE!!!

  1. Raihan - besfren aku masa kat Taayah dulu... skang dah jadi blogger tegar ni.

  2. Ateh -  adik aku yang kuat "anginnya"....

  3. Chem -  sorang baru aku kenali..

  4. Hisyam - sorang lagi adik aku & bapa kepada anak yang montel..peminat setia MU nih.

  5. Pija - Ex-serataian yang kecoh di RKBB dulu...

Tu...dia jenuh aku nak menjawab tag ni.. Akhirnya siap sudah... Sape yang kena silalah jawab..Keh..Keh..Keh...

No comments: