Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 17, 2009

DVD & VACUUM CLEANER

Semalam kan... hasben aku kan... dapat duit kutu... Wah..wah...kayo makcik...

Memula hasben aku ajak makan malam kat luar...[ewah2 tahu la poket tengah kembung]. Ok la jugak tu sebab aku memang tak masak pun.. Nak makan umah Cik Besah jauh sekali. Pastu aku tanya nak buat apa dengan duit kutu tu? [Actually... takde la banyak sangat tapi lepas la nak buat beli mende2 yang kurang pekdah].

Hasben aku cakap nak buat servis kereta guna duit tu tapi aku cakap bior la beli mende yang nampak. Servis kereta boleh pakai duit gaji what??? Bukannya nak buat major service. Anyway, bila aku dah cakap camtu baru la teringat nak beli DVD player yang baru. Al-maklum le DVD player yang sedia ade tu dah hazab dah... picture semua keluar tapi suara takde.. Jenuh godek2 apa yang patut [ayam brand la katakan].

Plan nak beli DVD player jer, alih2 terjumpa lak mini vacuum cleaner. Hasben aku memang nak beli vacuum untuk kereta. Senang nak sedut2 pasir kat kusyen & lapik kaki. Sape pernah tengok iklan smartshop dulu sure pernah tengok benda alah ni. Murah jer.. So apa lagi, rembat la sebijik. He..he.. Jadi la dapat 2 benda for RM200 menggunakan duit kutu... Ade balance lagi ni... nak beli apa lak ye????
ni le Princess Turbo Tiger Vacuum Cleaner... Boleh la buat sedut2 habuk... Gambo ni aku google jer...gambo original akan ditepek esok lusa... kalau aku rajin...

No comments: