Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 28, 2011

SHIVAJI THE BOSS

 Korang pernah tengok citer Shivaji The Boss tak?
Sape tak pernah tengok lagi, memang aku suggest korang tengok citer ni
Asyik layan hindustan je, sesekali layan tamil pun ok gak
selalu tengok Shah Rukh Khan, Salman Khan sesekali layan Rajnikanth pun best gak

Tapi bukan nak citer pasal ni, tapi nak citer pasal inai
Ahad lepas si Yaya sebok nak berinai bagai
so aku beli je la inai kat kedai India kat area rumah aku ni
memula beli tak perasan pun apa nama inai  tu
last2 semalam masa dia sibuk nak berinai2 dengan Mak Long dia baru aku perasan
nama inai tu Shivaji..
Ini la inai yang aku belikan tu..Meh nak zoom sikit nama inai ni

 
Percaya tak sekarang??? Shivaji pun dah ada inai sekarang..

2 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

en. abah pun sama, daripada tgk citer hindustan, dia lebih suka tgk citer tamil...mmg kelakar

munna said...

mmg best citer shivaji tu....