Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 23, 2011

BACKYARD: SEBELUM DAN SESUDAH

Macam tau2 je aku kompelin pasal rumah dia yang semak samun tu
tup2 semalam dia datang rumah tu & tebas segala lalang tu
fuh... baru lega mata memandang
[eh.. depa ada baca blog aku ker??]

Rumah sape?? ala.. rumah orang belakang rumah aku la
aku pernah buat entry pasal ni [rajin2 la selak page belakang2]
agaknya nak kena aku buat  rungutan tak rasmi kat blog ni baru pihak2 berkenaan nak ambil action kot.
[memang le the power of technology kan??]

sebelum

selepas
[agak2nya berapa jam la dia duk menebas semak samun tu semua ye???]

5 comments:

Unknown said...

heee...dah clear:)

Zie Madini said...

wahh...nice! :)

Ya ALiya said...

bagusla tu....kadang2 risau lak ada binatang berbisa je kan kalaau di biarkan semak je....

Nini Hartini said...

haha..blog di stalk jiran sendiri. hebakk. kekeke

Heart In A Cage
.

kakngah said...

dia termakan cili da.....
kuikuikui!!