Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 20, 2011

LAYAN STANZA CINTA LA PULAK

Lepas Nora Elena, ada satu lagi citer si Aaron Aziz berlakon
[AA ni tengah laku sekarang gara2 watak Seth Tan]
Drama Stanza Cinta ni baru start semalam
setiap Ahad kat TV3 pukul 9.00 malam


Rupa-rupanya citer ni pun adaptasi dari sebuah novel gak
korang search je la kat Google sure jumpa sinopsis novel ni
tapi aku cam tak layan sangat la citer ni sebab pelakon  pompuan tu cam tak besh
[suka sangat aku buat judgement awal kan.. karang bila orang dok sebok2 kata best, baru aku tergedik2 nak flashback kat tonton..hahahaha]

Ala pelakon utama drama ni si Fathia tu [pelakon drama Hani dulu]
Dia ni pun model iklan Sunsilk pakai tudung yang main futsal tu
[la ni berlakon iklan Fair & Lovely lak]

pastu heronya pulak si Aaron dengan Fizz Fairuz
[aku cam rasa gandingan Aaron tu tak sesuai bawa watak muda remaja tu sebab dia dah ala2 matured kan??] Sepatutnya cari yang muda2 sikit la cam si Ryzal tu ke, Fizo ke dan yang sewaktu dengannya la.
Lagipun citer ni seminggu sekali kan, so penghayatan tu tak tahap maksimum la kan.
Maka akan kurang ghairah le nak menonton.. nak2 pulak yang jenis pelupa cam aku

Anyway, semalam baru episod pertama so hanya tunjukkan cemana si Irfan [AA] tu mengorat si Amni [Fathia] tu. Belum sampai tengah & klimaks lagi.. Ala2 baru foreplay gitu..tettttttttttt!!!! So sama2 la kita menonton drama terbaru ni [kalau aku ingat la minggu depan..hehehehe]

** Pasni penulis novel makin kaya la makan royalti....

No comments: