Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 16, 2011

DINNER MALAM TADI

Dinner malam tadi memang menyebabkan diet aku ke laut tau
hasben aku punya angkara la ni
tetiba mereka nak buat burger la pulak
tapi burger tak cukup syarat le
pakai roti gardenia je... pastu bahan2 pun pakai apa yang ade je

Ini semua 100% hasben aku yang prepare
aku tolong tengok & makan jer...

close up sikit... walaupun simple tapi cukup la nak menggoda iman aku yang memang senipis kulit bawang ni

rupa burger yang siap sdia untuk dikendurikan....

keratan rentas burger yang dimakan oleh aku...
yum..yum..yum...delicious... nak2 pulak laki yang masak

Yang hampehnya, kan ke hasben aku buat 4 biji. Patutnya sorang satu la kan.
Tapi disebabkan anak2 aku begitu khusyuk nak melukis
deme tak nak makan
jenuh pujuk rayu suh makan sikit tapi depa taknak
last2 terpaksa la aku & hasben aku perabihkan yang anak2 punya
kalau nak simpan, sure dah tak sedap nanti
makanya dah makan 2 biji beger la kami semalam
cemana aku nak kurus ni??? ce citer.. ce citer..

3 comments:

HaNa Hani said...

memg kelaut la diet ko...haha
pasneyh ary2 makn nestum jee

uncle gedek said...

Burder petak!

rare!

rasp said...

demi utk membazirkan...
takpe sis hehehehe *alasan sedapkan hati*