Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 7, 2011

Alamak....sudah sampai masa tukar langsir

Semalam baru perasan sesuatu kat langsir sliding door rumah aku
kalau dari jauh memang tak perasan
tapi bila duduk dekat2, belek2 baru terperasan
LANGSIR AKU SUDAH KOYAK!

obvious tak???
ni gambar lagi jelas

Yup.. my sheer curtain dah koyak
actually bukan disebabkan oleh apa2 pun
tapi sebenarnya langsir tu dah reput
bukan kat satu tempat je jadi cenggitu
ada lagi kat 2-3 tempat

Memula ingatkan anak aku yang dengki kat langsir tu
tapi bila aku sendiri rasa kain tu & pastu tarik2 sikit memang dengan senang dia koyak
langsir tu pun nipis je [kain organza kot]
dah tu asyik kena panas je mana la tak  cepat reput kan
luckily night curtain aku tu jenis tebal, so tak le pulak reput

Nampak gayanya tahun ni memang kena tukar langsir lor..
time nak raya la kot baru gi shopping langsir...
nak beli kaler apa yek???

3 comments:

Queen said...

adela alasan berlangsir raya baru..heeee

sW33tdARLiNG said...

gamaknya duk berjemur panas hujan panas hujan...

Unknown said...

Cara utk mengatasi masalah langsir lusuh/reput.. dgn pemasangan tinted rumah.. tinted kami ada penolak haba/panas 86%.. UV protection 99%.. langsir blh tahan lebih lama.. warranty 8 tahun.. info lanjut blh whatsapp www.wasap.my/60164028596 free quotation