Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 10, 2011

SOFA SUDAH COMPLETE

Tak habis lagi nak citer pasal sofa baru aku
[yang kunun2 lawa le sangatnya]

Memandangkan ini adalah entry yang tertunda
so layan jugak le yer citer basi aku ni.

Entry lepas kan aku cakap sofa aku tak complete lagi sebab 2 seater punya tak sampai lagi satu
so Isnin lepas [aku kan cuti sebab daftar Yaya sekolah]
orang kedai perabot tu pun call la hasben aku pagi tu
nak kabo yang sofa kitaorang dah ada & nak dihantar ke rumah
so tengah hari tu jugak orang kedai perabot tu hantar ke rumah aku...

Now, my sofa sudah complete... lihatlah dunia!!!


Tapi aku rasa ade lagi la yang kurang...
Coffee table takde la pulak... cam ade ruang kosong je kat ruang tamu tu kan?
Ekceli bukan taknak beli tapi sebab ruang depan tv tu tempat kitaorang anak beranak membongkang tu yang nak kena ade ruang yang lapang. Senang nak tidur berjemaah kat situ.. [Bocor resia aku tidur kat ruang tamu]

** Nanti nak singgah kedai pendek [kedai perabot yang tokeynya pendek], nak cari coffee table lak!


** Sofa aku tu bukannya kaler hitam-kelabu yer.. Sila perati betul2.. kalernya dark chocolate...

3 comments:

Misz-ella said...

Cantek la Syani. Modern design. Akak suka. hihi ..

munna said...

boleh lak tokey tu antar separuh separuh yek... sam dgn munna .. tido depan tv malam2 satu family

Ana Suzana said...

cantekkkkkk