Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 31, 2011

Rezeki Minggu Terakhir Aku..

Minggu ni minggu terakhir aku di kompeni sekarang sebelum aku berhijrah ke kompeni baru minggu depan. Sepanjang minggu lepas berebut2 orang nak lunch date dengan aku.. Tetiba rasa femes sekejap.. Ada jugak orang sudi nak belanja aku makan.. Bab makan2 free ni memang aku suka sangat.. [Kengkawan aku pun sama syok dapat tumpang sekaki.. kan?? kan???]

Isnin : Ada yang ajak lunch sama tapi aku terpaksa tolak sebab aku pose ganti.. Time lunch aku pi lepak2 dengan member kat Carrefour je.

Selasa: Hari ni makan semua sendirian berhad... 

Rabu : Supplier belanja aku & the geng lunch kat Pizza San Francisco. Itu je le pun tempat yang agak berprestij kat area opis aku ni. Nak pegi jauh2 takut nanti tak sempat sampai opis kul 2. Tau je la lunch hour kat opis aku tu sejam je..
Sementara menunggu supplier tu datang, kitaorang oder & posing dulu..

Ha, ini la Calvin.. supplier yang repair, service & supply komputer kat opis aku. Kalau komputer/ laptop aku rosak, aku selalu suh dia je yang repair... Pasni sapa la nak repair komputer aku kalau rosak... *sedey*

Posing bersama.... Going to miss u all nanti!!!

Khamis : Ade member opis aku belanja lunch jugak.. Alhamdulillah... jimat belanja aku!

Jumaat : Aku belanja satu opis makan nasi lemak masa breakfast. My last treat untuk rakan2 sekerja.  Pastu  dapat angpau pulak dari sorang client. Alhamdulillah.. rezeki hari Jumaat. Petang pulak ada jamuan farewell untuk aku. Terharu okeh!!!! Tapi aku kan control macho... Tak main la nangis2. Bab hari Jumaat ni nanti aku buat entry khas..sila bersabar ye...

Pada semua yang telah belanja aku makan, terima kasih banyak2.  Lepas ni tah bila2 kita akan jumpa lagi... Tah bila2 lagi la aku nak merasa korang belanja aku makan lagi...

No comments: