Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 27, 2019

BIRTHDAY AMIRA & BIRTHDAY WAN

Bulan 3 ni ramai juga family member aku yang sambut birthday

17/3 - Birthday adik aku si Acik
18/3 - Birthday Wan (datuk aku)
22/3 - Birthday Amira & Heliza (anak Acik👆)




Ni lah Wan aku
Gambar ni sepupu aku yang send kat group whatsapp
Diaorang celebrate simple2 je kat kampung
Kalau ramai2 sure lagi best kan
Dah 86 tahun dah umur Wan kita
Semoga terus diberikan kesihatan yang baik pada Wan


Ni pulak Amira
Genap dah 6 tahun  minggu lepas
Kebetulan pulak masa birthday dia tu kat sekolahnya buat sambutan harijadi untuk murid2 yang birthday bulan Mac
Tahun ni kiranya dia celebrate kat sekolah la

Semangat pi beli kek kat kedai kek
Beli yang mur2 je sudah
Malas nak tempah2 lah... lagipun mesti ramai yang celebrate kat sekolah tu
Banyak2 kek karang tak termakan pulak..


Sebab beli kek kecik, aku oder la brownies ni dengan jiran aku 2 bekas
Buat hantar ke sekolah jugak


Ni gambar yang cikgu Amira send kat aku
Ramainya March babies... 10 orang....
Tengok kek2 diaorang tu... bersusun atas meja 😅



Birthday Girl!


Amira & kawan2..


Happy la Amira dapat celebrate birthday dengan cikgu & kawan2
Kat rumah celebrate simple2 je
Dia pun ok je

Apapun, mama doakan Amira sentiasa bahagia di dunia akhirat
Semoga menjadi anak yang solehah, penyejuk hati keluarga, anak yang cemerlang & berjaya di dunia & akhirat.






2 comments:

Warisan Petani said...

Hb amira dan yang lain2nya

Sura Mohd said...

dah lama tak kesini..dah besar dah Amira..comey sangat..