Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 4, 2019

ANLENE CAFE LATTE

Bebaru ni masa pi beli barang dapur tetiba terjumpa la pulak susu Anlene Cafe  Latte ni
Sebelum ni pernah nampak perisa biasa & perisa coklat je
Disebabkan aku ni memang peminat kopi
So try la beli sepeket

Tengah offer la ni
Sepeket ni aku beli kat area rumah aku dapat la RM9.50
Tapi ada 7 sachet je la dalam tu


Ni la jadinya kalau nak minum susu tapi nak give up kopi kan
Lepas beli, malam tu aku pun bancuh la
tak sabar konon
Dan tenyata....... S.E.D.A.P !!!!😍😍😍😍
Tak rugi beli weh!



Kawan2 aku yang pernah try pun cakap sedap
Kalau jenis yang memang tak minum susu pun , bila try Anlene ni  boleh telan pulak
Ok la kan.. dapat juga kebaikan susu
Better la kot beli susu ni dari beli kopi 3-in-1 tu..hahahaha
Siap ada kolagen, tinggi protein & tinggi kalsium
Bila dah berumur ni, kena la rajin minum susu kan.. Tulang2 pun kian nak mereput.. huhuhu. Pastu kolagen pun makin merosot kan.. Kot2 la minum susu ni boleh la tampung kolagen dalam badan ni... Lambat le sikit kot nak berkedut 😝

Ha, ada sorang member aku pulak cakap, dia jadi susah nak tidor pulak lepas minum susu ni.. Maybe sebab ada unsur kopi dalam tu kot. Tapi aku pulak alhamdulillah elok je lena malam tu.... Badan kita kan lain-lain tindak balasnya.



P/s : Entry rumah belum buat sebab tak cukup komen lagi... Sapa silent reader tu sila2 la tinggalkan komen ye... Boleh le kita berkenalan sekali..









4 comments:

Ann Ishak said...

sedap ek, okay nak cari sebungkus :D

Unknown said...

Dah beli tp blm minum lag

Unknown said...

Kat giant ada x

zai said...

boleh beli di mana ya...saya nak try..tq