Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 29, 2016

FOLLOWER DAH BERKURANGAN

Isu sensasi minggu ini di kalangan blogger yang guna blogspot
ialah pengurangan follower masing2
Aku pun sama la... memula ingatkan ada dah yang unfollow aku
[maklum le aku pun rajin juga unfollow blog2 yang dah bersawang tu]
rupanya google yang buat proses "pembersihan" follower
[ohhhh bukan le karma ye..hehehehe]

Macam blog aku ni follower idak le banyak pun
tak sampai pun 600 orang
tapi terkesan juga la bila tengok nombor tu makin lama makin sikit
setakat hari ni , banyak ni je la follower yang tinggal

Cantik pulak nombornya tu kan??

Apa-apa pun... pasrah je le
Tengs pada yang masih setia mengikuti blog aku ni..
Love u all tau.






2 comments:

Qhaifa Nur said...

Samalah kita syani..makin kurang
Perasan gak tu..ngapa kurang..rupanya google yg buat

Sidratul Muntaha said...

ngape ye kurang
pelik jugak
ke dia remove mana2 yg tak aktif dah blog tu