Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 18, 2014

I AM THE BIRTHDAY GIRL

Sampai juga giliran birthday aku
Hahahahaha...
Alhamdulillah Allah masih izinkan aku melalui hari ini
BIRTHDAY AKU YANG KE-35

Eh..eh..35 dah aku rupanya
Rasa cam mude lagi [uwekssss]
Alah.. its just a number kan....
Ada aku kesah???? Asalkan muka aku tak nampak cam 45 udoh...
Jom kita pakai 360 muahahahahaha

Walawei... ala2 flawless gitu kulit aku...
Walhal parut jerawat, blackhead, whitehead semua ada


ABANG!!! KEK TIRAMISU SATU!

3 comments:

Lynn Huraiza said...

happy birthday kak syani...baru ku tahu umur mu lagi berusia dari ku...hihihihi...kena bahasakan kak ler lepas nie...

moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...aminnn...

lieyalatif said...

hepi besdei syani....may Allah bless u dear...

Ann Ishak said...

nanti malam abg antar kek ye :)