Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 31, 2013

FURAMA HOTEL TAIPING

Masa pi Taiping bebaru ni, masih lagi menginap di hotel yang sama dengan sebelum ni
FURAMA HOTEL
Bukan aku yang booking, tapi abang ipar aku
Maybe sebab dia dah biasa kot dengan tokey tu..hehehe


Review pasal HOTEL FURAMA ni aku pernah buat kat SINI
So korang boleh cekidaut kat situ yer..

Kali ni masih dapat bilik tingkat bawah
[lega... tak payah nak mendaki banyak anak tangga dengan perut yang semakin memboyot ni]
Cuma kali ni dapat bilik lain pulak
Bilik yang dulu memang aku tak berapa selesa sebab bila buka pintu je terus nampak tilam
Cam takde privacy
Tapi kali ni ter.......sangat lain dari yang aku imejin... agak eksklusif sikit la
Tak caya??? Meh tengok ni..
[sila abaikan sepah2 tu..]
Sebabnya.. ada grill ni kan.. cam jadi partition sikit
Lagipun grill ni senang buat nak sangkut baju
[Aku basuh tudung, pas tos air terus gantung kat sini.. cepat kering sebab direct kena ekon]


Ni la tempat pembaringan kami..
Luckily aku bawak bantal bulat tu... senang nak tidur dalam kereta
dan juga menjamin keselesaan tidur malam2... buat sendal perut..

Kali ni pegi banyak sikit channel Astro yang ada.. jadi la nak layan movie kalau boring2

Pintu ke bilik air.. Cantik kan??

Toilet sama je konsep dengan bilik lain
Just nice la walopun kecik
Yang paling best shower dia la... air laju gile.. dapat mandi lama2 

3 comments:

Izwa Kamaruddin said...

cantik jugak..

Unknown said...

okeh jugak hotelnye.. rate untuk bilik ini bape?

Rasp said...

memang hotel lah hotel nie...
kalo ke sana leh gak stay sini...