Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 17, 2013

ONLINE SHOPPING

Sekarang kan segalanya di hujung jari... 
Klik sini klik sana, kalau berkenan terus klik beli
Yang penting dalam akaun ada RM la kan...

Online shopping pertama di tahun 2013 
Parcelnya sudah sampai....
Tak guna pos laju pun... guna registered pos je
[murah sikit...lagipun aku bukannya nak urgent sangat]

Skodeng sikit pebenda aku beli tu??
Ce teke.. ce teke...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Yiha... telah beli telekung travel
2 lak tu sekali beli... satu untuk aku... satu untuk Yaya
Saja le beli sebab senang nak bawak gi mana2

Pink color ofkos la Yaya punya
Ini pun besar sikit.. biar labuh.. boleh pakai lama sikit
Mukanya pun agak luas untuk Yaya, so kena pakai keronsang bawah dagu
[Aku suka hijau... so yang hijau tu akulah yang punya]
Kalau untuk yang saiz ketinggian cam aku ni (153cm) just nice je la

Aku beli murah je.. Sepasang RM22... beli dari NAZIRA.BIZ
Kalau minat, pi la terjah website tu
Beli yang jenis kain parachute tu je..
Kain memang jenis ringan dan nipis so agak jarang
Advice aku, beli la yang kaler gelap2 sikit... kalau kaler cerah memang obvious jarang le

2 comments:

munna said...

cantik warna telekung tu....

Anonymous said...

wah menarik ni, nak beli juga lah !