Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 18, 2011

TRIM MY CURTAIN

Memandangkan  langsir baru aku tu agak labuh
sehingga menjengkelkan mata aku memandang
[especially kat sliding door tepi rumah]
so aku buat keputusan nak trim labuh langsir tu
Sekali tengok nampak cam ok je
tapi lama2 sakit lak mata aku tengok sebab in real rupanya macam ni


Nampak tak kelabuhan itu??
Yang langsir gelap tu tak menyakitkan mata sangat sebab langsir tu berikat
tapi yang sheer ni cam buruks la sebab dia tak flow cantik

Apa aku buat?? Potong???
No-no-no [sebut cam Fafau selalu sebut tu]
Sayang la nak potong lak sebab nanti senteng lak nak pakai untuk tingkat atas


Ini je la yang mampu aku buat
Jelujur bodoh je kat  kaki langsir tu...


Akhirnya selepas di trim..
Baru sedap mata tuan rumah memandang...


** Ini le keje aku masa cuti semalam..

5 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wah..langsir raya =)

uncle gedek said...

ini langsir mahal ni...

uncle tahu!

MamaYatie said...

syani guess what, sheer kita sama la...kita tempah kat nagoya. hak kaler gelap tu pun ada mirip2 juga :)

MamaYatie said...
This comment has been removed by the author.
SYANI said...

MamaYatie,
Ye ke sama?? Saya pun tempah kat Nagoya gak tu..hehehehe