Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 26, 2011

SALAM AIDILFITRI

Semua pun dah dalam mood raya dah ye
Ada yang dah  start cuti hari ni dah pun
Aku pulak hari ni last day la keje ... tak sabar la nak balik kampung

Dikesempatan ni aku nak ucapkan kepada semua rakan2 sama ada di blogger, facebook mahupun alam nyata

Ampun dan maaf andainya aku ini...
Terkasar bahasa dalam bicara
Tersilap bicara semasa bersama
Termarah yang tak kena tempatnya
Tertanya tak tentu hala
Tersasul yang tak sengaja
Terpukul kat mana-mana
Terpekik kuat di telinga
Terhantuk terketuk di kepala
Terpinjam terambil harta benda
Termoody tak semena-mena
Terumpat bila ada cerita
Teremail benda2 yang tak sepatutnya diterima
Termaca-macam yang kena mengena

Di hari yang mulia sepuluh jari ku hulurkan semua
Memohon kemaafan atas segala dosa yang ada
Kerana aku masih bernama manusia
Pastinya tak lepas membuat dosa
Semoga kalian sudi memaafkan

SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN




Ikhlas dari insan yang tah apa-apa
SYANIE (^____^)



6 comments:

attyfir said...

Andai jemari tak sempat berjabat.
Jika raga tak bisa bersua.
Bila Ada kata membekas luka.
Semoga pintu maaf masih terbuka.
Selamat hari raya

Qhaifa Nur said...

selamat hari raya buat syani sekeluarga..

CIK JATT said...

Selamat Hari Raya to u and ur family too:)
selamat balik kampung.
saya pun still kat opis lai nih

Unknown said...

selamat hari raya jugaaa.... heheh ucapan kita serupa ya...

chichi said...

selamat hari raya juga

Kakzakie Purvit said...

Selamat Hari Raya dan maaf juga dari kakak...