Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 15, 2011

RAYA 2011 : LANGSIR PART 2

Sebelum ni dah citer pasal night curtain kan
Kali ni nak citer pasal sheer curtain aku lak
Sheer curtain ni pun hasben aku yang pilihkan
[sebab bini dia mengalami kesukaran memilih dek sebab rambang mata]

Ulangtayang gambar entry bulan lepas
Yang gambo cam akar bulu ketiak tu la sheer curtain aku 
Kali ni tak pilih warna putih,nakkan kelainan konon
Last2 pilih kaler coklat/kuning cair



Inilah hasil langsir di pergantungan rumahku..
 Ni nak zoom tang corak bulu ketiak tu
actually dia cam corak daun terup..hehehehe

Ni dari jauh.. gambar gelap la pulak...
[cermin sliding tu aku dah cuci tau.. tu yang boleh gantung dua2 belah langsir ni]


Orait... sekarang day curtain dah tengok, night curtain pun dah tengok. Pasni aku reveal la rupa sebenar langsir2 aku ni. Nak tahu depa ni sherashi bersama ke tidak -------> TUNGGU!!!!!!!!!!!

1 comment:

[leily.laily] said...

cantikkk..
sy suke yg kaler putih tu, suci aje nampak.. =)
leh matching ngan paepun kaler kan..