Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 22, 2010

Gambar Mengandung

Aku baru transfer gambar dalam PC kat rumah ke dalam laptop. Rupanya banyak lagi gambar2 lama yang ada dalam tu. Gambar aku bercuti ke Langkawi 3 tahun lepas pun ade lagi. Dah le masa tu aku tengah mengandungkan si Adib. Nak tengok tak gambo mengandung aku???  Berapa punya gemuk masa tu...

 Ni kat Oriental Village.. Kembang tak hidung aku???

 Ni kat mana tah tapi kat Langkawi la. Masa ni aku peknen 7 bulan.


Ni gambo beramai kat Dataran Lang. Nampak tak kebulatan perut aku ittu???
Antara perut aku dengan perut Cik Zul (my FIL) sape lagi besar???

2 comments:

sw33tdarling.com said...

hehehe...
memang laa kalau nagndung jadi gemuk... ada sapa2 yang ngandung jadi kurus ke yang oii... hihihihihi

SYANI said...

kalau gemuk ade "isi" tak pe lakan.. kalau yang takde isi tu yang tension tu..