Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 29, 2010

Budak Budak Lorong Belakang a.k.a. Backstreet Guys

Ini bukan citer pasal Backstreet Boys yang femes tu
ni citer pasal budak Backstreet a.k.a lorong belakang rumah aku
lorong belakang rumah aku ni memang sentiasa happening tau

nak tau happening sebab apa??
sebab selalu ade agenda makan2
tu sebab majoriti geng2 lorong belakang ni big-big size
ini aku buktikan...
 yang baju merah tu ketua kumpulan la...
sape lagi kalau bukan Cik Besah
yang pakai sepek tu bendahari
hulur duit laju je la ketua kumpulan buat agenda

 ahli2 kumpulan  yang lain merangkap mak2 dara. 
Port kumpulan ni ---> bawah pokok pelam Pak Ali
[siap buat pangkin tau untuk mudahkan aktiviti  makan2 ni]
Tukang masak utama selalunya yang baju hitam tu la

mak-mak dara & anak2 masing2..
kiranya backstreet junior la

 Ni laki bini yang aktif jugak
bini aktif masak
laki aktif makan

eh? eh?? cam kenal jer...
laki aku kalau bab2 makan free ni memang dia suka
tak toleh kiri kanan dah
kontrol sikit makan tu ye bang, kang dah boleh join geng big-big tu
takkan asyik suruh bini je slim, tapi laki bior kembang kan??
tak aci la...

Aku??? jarang join makan2 ni sebab takut gemuk [ye la tu...]
aku join pada kadar sederhana jer
orang tak habis makan lagi, aku dah kenyang dah
berenti sebelum kenyang kunun...kunun..

No comments: