Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 23, 2009

5R

Selalu kalau sebut 3R semua orang tahu pasal citer ni. Ni nak citer pasal kelas aku dulu kat SERATA... Tingkatan 5R. Tetiba teringat kat member2 sekelasku yang seramai 40 orang tu. Ni la kedudukan dalam kelas aku dulu (kalau aku still ingat). Tapi aku rasa ade la sorang dua yg salah kedudukan. Apa2 pun AKU RINDU KAT KOWANG!!!!!

Row 1

  1. Azimazura & Khuzaimah
  2. Zeti Akhtar & Hafsah Shuib
  3. Siti Fatimatul Zahariah & Nor Fazida
  4. Norshiha & Nor Hasmida
  5. Hasniza Hussin & Umi Muawanah


 

Row 2

  1. Masamah & Nora
  2. Wan Rus Eliza & Suraiya
  3. Noor Azimah & Ifrah
  4. Noor Aisyah Hani & Raihan
  5. Aminah & Norzalwa


 

Row 3

  1. Roslinda & Irni Izwah
  2. Riyahah Wafra & Noor Hafsah
  3. Nurul Akmal & Nurul Huda
  4. Hariane & Etty Noreyanty
  5. Habibah Al- Helwa & Siti Azlina
  6. Faridah Hanim


 

Row 4 (Depan Meja Cikgu)

  1. Hamizah Salleh & Noriza
  2. Siti Rukiyah & Noraziyah
  3. Nurul Afzan & Nurhaslina
  4. Safwar & Kharyati
  5. ROdzie Idzyani Noor & Nurul Aini

No comments: