Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 5, 2009

Pindah Umah..

Don't get mistaken, bukan aku yang pindah umah tapi biras aku. Dah lama kan aku cakap aku nak tangkap gambo umah biras aku tu tapi sebab dia belum pindah lagi aku malas la nak snap picture lagi. Since dia dah angkut barang2 dia dari umah dia kat Bukit Beruntung tu so kiranya dah complete la umah dia dengan furniture & yang sewaktu dengannya. Katanya ade lagi barang2 yg ditinggal kat Bukit Beruntung. Aku rasa kalau dia angkut jugak semua benda kat sana sure rumah kat sini tak muat. Bukannya apa, rumah kat Batang Kali ni kan ke low cost so semestinya rumah tu bukaannya kecik, kalau nak dibandingkan dengan umah medium cost yang dia beli tu. Barang2 dia banyak lak tu. Tambahan lagi bekas tuan rumah yang dia beli sekarang ni dah renovate rumah tu.
Tengah memunggah turun barang2... penuh satu lori...
So bila masuk barang2 makin sempit la jadinya rumah dia tu. Aku ade pegi semalam after dia kemas2 rumah & susun atur perabot. Memang sesak & sendat rumah dia. Aku rasa semak lak mata aku ni. Bak kata dia , "not my taste", macam tu la aku nak menggambarkan keadaan umah dia tu. Anyway, dia punya rumah dia punya suka la nak susun kot mana pun. Pictures of her house.... coming soon..

1 comment:

h@na said...

pehal la org nieh...promote blog lak...huhuhuhu...
pindah umah huhuhu
bukan umah dier dekat jer ker??