Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 19, 2009

Birthday Party

Malam minggu lepas kitaorg buat la birthday party untuk anak2 aku & anak2 buah aku. Malam tu yang attend majoriti budak2 la (mak budak ade la 2-3 kerat). Malam tu selepas potong kek & distribute jajan kat diaorg, heri (anak buah aku) buat lak cabutan bertuah. Rupanya dia dah plan nak organized games for his birthday party. Memang riuh rendah umah cik Besah malam tu.

Lepas cabutan bertuah ade pulak pemainan musical chair. Tapi musicalnya tak jadi sebab pakai henfon (mana nak dengar), last2 pakai tiup wisel je la. Tukang tiup wisel tu sape la kalau bukan ibu heri (biras aku tu). Sebab ramai sangat peserta tu sampai kena buat 3 group. Lepas musical chair ade plak pertandingan tiup belon sampai pecah. Memang gamat ngan bebudak sampai pening kepala aku. Party habis dalam kul 11 malam. Tapi ok la budak2 semua puas hati. Siap suruh kitaorg buat lagi tahun depan..... Adoiya....
Birthday gift untuk Aleeya & Syahir (kena beli sama kalau tak sure bergaduh punya)

Ni la birthday kek & cupcakes untuk budak2...

1 comment:

h@na said...

kek ader gambo ottomen tuh tak tahan!!
hehehe
ahaks