Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 29, 2008

Tak Cuti Raya Lagi

Lagi 2 hari je nak raya tapi aku tak cuti pun. Malas la nak cuti sebab this year raya side hasben. Ala kat Batang Kali jer.... Hari2 pun jenguk mar mertuaku tu.. Ha..Ha..Ha... Aku tak apply cuti pun sebabnya aku ingat nak apply 3/10/08. Tapi tup2 bos declare 3hb tu cuti. Selamat la cuti aku ha..ha..
Bila datang keje tadi jalan lengang je. Takde traffic jam pun. Maybe ramai yang balik kampung. Kat opis aku ni masih ramai lagi yang ade. Esok maybe tinggal beberapa org je (termasuk aku) kat sini. Ini pun dah bosan giler dah sebab sunyi sepi. Radio member lak rosak so tak leh nak layan lagu Raya.... Huk! Huk!!
Memandangkan K. Mah (babysitter aku) dah balik kampung so hari ni ngan esok encik somi kena la jaga anak. Biar dia mengasuh anak, kalau tak asyik tidur je... Adib lak hobi dia sekarang ialah menyepahkan segala tupperware & pinggan mangkuk (yg plastik la....) yang ade kat rumah. Memang feveret dia tu. Alamat abahnya tak larat nak kemas dapur la jawabnya...
Kepada semua yang baca blog aku ni, aku nak ucapkan
SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR & BATIN'

No comments: