Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 30, 2014

SPIDER PODIUM YANG OHSEM!!!

Menggajet lagi aku kali ni
Boleh kategori gajet ke benda ni???
Gasak la....

Start aku beli tripod hari tu [boleh baca KAT SINI]
Aku cam minat benda2 yang fleksibel ni
Boleh guna kat mana2 je kan

Bebaru ni aku beli SPIDER PODIUM lak
[baru sampai pagi semalam...wink!wink!]
Benda ni namanya Spider dah tentu la rupanya pun cam spider kan
Aku beli ni kaler hitam
Ekceli ada banyak kaler yang korang boleh pilih..


Nampak simple je kan tapi banyak kegunaannya tau

Gambar kat belakang pek

Antara contoh kegunaan spider podium ni

Selain untuk letak handphone, boleh je letak benda lain
Kamera, buku, kunci, wallet, ipod, tablet, buku, botol air ,etc.....
[tak caya cuba korang google sendiri]

Macam2 pesen kome boleh lipat kaki2 spider ni
Insya-allah tak patah [melainkan kome ganas cam rasaksa]
Ni aku try kat tablet 7" 
Kalau time nak masak tengok resepi dalam tab boleh la letak camni...



Ni pulak aku gantung kat PC
Konon2 nak tengok movie dalam kereta la...[berangan]
Elok je tergantung kat situ... tak jatuh pun

Ni aku try gantung dalam kereta pagi tadi
Memang tak jatuh walopun kereta gegar2 
Siap aku boleh layan video sementara tunggu lampu merah
Ni pun aku buat tak kemas sebab nak demo je.. hehehehe

Dan boleh selfie lagi uols.... cool kan???

Spider podium ni ada 2 size
Yang kecik sesuai untuk smartphone sampai tablet saiz 7"
Satu lagi saiz besar sikit...namanya SPIDER PODIUM TABLET [aku beli yang ni]
Yang ni sesuai untuk tablet sampai saiz 10" tu

Oh ye... aku kan cheapskate
So beli kat lelong.com.my je...
Kalau kome nak beli sila terjah ke sana ye...

Tak caya hebat tak hebat podium ni
Layan video ni dulu