Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 7, 2013

LAWAT BABY BARU

2 bulan sudah aku dilawat
terkini aku pulak pi melawat
Member opis aku baru bersalin hari Selasa lepas
Alhamdulillah dapat baby boy 
Tahniah ye Kak Liyana

Aku pegi hospital berdua je dengan collegue aku
Dekat Hospital Sungai Buluh je.. dekat je ngan opis
Aku tak reti jalan so tumpang je la member aku ni... 
[expert jalan minah ni.. lagi satu merasa aku naik kereta baru dia...hahahaha]

Tunggu ye baby... aunty Syani datang melawat
[dah lama tak tepek gambar sendiri kat blog...hehehe.. wajah terkini aku selepas bersalin]


Ini la baby baru opismate aku... Tido je.. orang usik cemana pun dia tak peduli..
Member Amira dah keluar dah.... 
Sebelum ni kami dok laga perut je..

 Besar baby boy ni.. Sedap je peluk..
Tengok orang baru bersalin ni, teringat waktu aku bersalin 2 bulan sudah...


P/S: Cerita terbaru pasal baby ni ialah baru lepas operate sebab takde lubang dubur. Sian baby. Mama baby pun tak keruan dibuatnya.. Bersabar banyak2 ye kak... Semoga baby cepat sembuh..

5 comments:

Qhaifa Nur said...

melawat baby baru, seronoknya...
manis tuan blog ni...

comel baby ni...
moga famili baby yang comel ni tabah dengan segala ujian yang datang...
moga dipermudahkan segalanya...

Kakcik Seroja said...

Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya buat baby dan ibunya.

Izwa Kamaruddin said...

comel nyer babyyy :)

Eliss said...

moga baby tu sihat2 selalu. sian pulak. amin

Unknown said...

comelnyeeee baby~

moga bb tu cepat sihat..:)