Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, May 19, 2013

KEMBALI BEKERJA

My matenity leave is over!!!
Kejapnya masa berjalan... dah 60 hari rupanya
[kompeni aku kasi cuti 2 bulan je..]
Esok dah nak start keje semula...
Nak mengadap & mengharung jem pegi dan balik keje
Dalam masa sama rindu juga pada member2 menggossip kat opis tu

Tapi sebelum start keje, kena la buat preparation kan...
Terutamanya preparation untuk si Amira la
Aku ni preparation ala kadar je.... anak lagi penting.. cewah!
Selain stok EBM yang berlambak dalam peti ais
aku pun buat persediaan untuk menjayakan misi susu badan 
[beria2 lak aku kali ni.. sebelum2 ni takde pun]

2 benda ni beli online je....
Mana ada masa nak pi kedai ...
Aku beli kat  LITTLEWHIZ

 Ice pack ni untuk bawa susu yang dipam kat opis...

Warmer ni untuk ditinggalkan pada babysitter
So senang nak panaskan susu Amira..


Persediaan aku sendiri -- takde apa2 yang baru pun
Cume sediakan mental sebab nak meninggalkan baby dengan orang lain

Tepuk amai-amai, belalang kupu-kupu
Tepuk Amira pandai, mama upah susu
Susu lemak manis santan kelapa muda
Amira jangan nangis mama nak pegi keje..


4 comments:

Unknown said...

alololo..comelnya amira..bulat mata....bambam..gerammm!!! hehe..comel sangat

Unknown said...

Hok aloha tome benar budak mata bulat tu ye, cayang amira jgn nakal2 ye,esok mama dh nk mula kerja,mama ziha nie udah membosan dok srg dlm bilk,asyik2 ngantok je hahaha, buat mama, kek sebiji dok menanti kepulanganmu hihihi ,,,tp kalu berpantang memang pantang negoknyer hihihi.

- dieyana - said...

dh naik kerja ek...cepat aje kan...mesti rindu2an nk tinggalkan si kecik tu... happy breastfeeding!

Me said...

muka amira klon aliya.. sebijik sgt...