Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 25, 2013

PACKING DAH

Dah lama rupanya aku mengabaikan bilik aku kat tingkat atas
Sejak dah berkampung kat ruang tamu ni, sekali sekala je la aku naik atas tu

Tengok banyak baju maternity aku dok tergantung kat dalam bilik
Lagipun pasni memang takkan pakai balik baju ni dalam masa terdekat 
[unless kalau perknen lagi]
So better la aku kemaskan mana2 baju yang tak pakai lagi dah
Siap dilipat & bakal ditransfer dalam kotak untuk diperam seketika
Tapi kalau rasa2 takmo peknen dah, baru la let go kat orang lain..

Nanti nak kemas wardrobe lak.. Mana baju dah tak muat nak keluarkan dari simpanan untuk tindakan selanjutnya --> buang/bakor/bagi kat orang

3 comments:

Me said...

bakor??????

AdaM Hawa said...

kalau dah banyak2 baju x pakai x tau nak bg kat mane.. ada ke org nak lagi baju terpakai ea kak..

umiawadah said...

simpan lah dulu,jangan dibuang...sayang pulak...