Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 17, 2012

LEMBIK LUTUT

Insiden yang memalukan berlaku di GIANT Batu Cave bebaru ni
Masa pi beli hadiah hari guru untuk Yaya

Masa tu aku dah on the way nak pegi tempat parking
And masa tu aku cuma pakai wedges yang 2 inci tu jer
Masa tengah jalan tetiba je lutut aku lembik & aku almost terjelepuk atas tar
Dah le kat situ ada lopak air... sib baik aku tak terduduk atas air tu
Sure orang belakang aku dok gelak2kan aku kan...
MALU GILER!!!!! [sambil jalan laju2 + tundukkan muka 90 darjah..]


Lebih kurang cam Sandra Bullock jatuh la kat minit 1.45 tu...cuma aku tak terjelepuk ke tanah ler..
[aku tak jumpa lak version yang lebih pendek dari ni]


** Korang pernah tak mengalami insiden cam aku???

4 comments:

- dieyana - said...

hihkihk, dieyana pun pernah lembik lutut, bukannya pakai tumit tinggi pun, tgh jalan2, tetiba lembik lutut - terpeleot...hihkhihk..malu!!

|| NaFiRaa || said...

pernah jugak.. slalunye sebab terlalu penat berjalan.. heheehhe

Eliss said...

aduhai sampai mcm tu sekali yer :)

lieyalatif said...

aduh...mau tebal muka kite kan heheheh...takpe2, yg penting tak ade kecederaan kan .....