Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 24, 2012

GALAXY Y IN THE HOUSE

Kelmarin engan rasminya hasben aku dah let go Nokia Express Music dia
Dan semalam juga dengan rasminya telah beli henfon baru
Cap Samsung la pulak.... Galaxy Y noks!


Niat di hati memang le nak bali yang canggih manggih kan
Tapi kalau function yang ada tak semua digunakan, macam tak berbaloi la pulak kan
Contoh macam dengan Nokia Express Music tu la... 
Rasanya hasben aku tak habis explore pun function yang ada...hahahahah

So malam tadi dok menggodek telefon la dengan anak buah aku
Tah pukul berapa deme selesai aku pun tak tau
Sebab aku dah tidur dah masa tu...
[mengantuk giler ditambah pulak aku sakit pinggang sepanjang hari...huhuhuhu]

** Tunggu esok lusa pulak aku nak godek si Galaxy Y tu..hahahaha

10 comments:

eMMe said...

hurm... Sis dah beli henpon baru...
cam nak juga..moga ade rezeki saya miliki henpon baru lak, heeee...

:: Riri-Fatieha ::~ said...

wah.. bestnye... me pun still guna hp zaman tok kadok lagi... hehe.. belum ada rezeki nak tukar :)

♥MAMASYAZA♥ said...

akak teringin samsun galaxy sII. tapi ntah bila dpt memiliki, bagitau kat en, abah , dia buat derrrkkk aje...huhuhu

attyfir said...

teringin gak nak pakai samsung galaxy y ni..ingat ujung tahun kot..

|| NaFiRaa || said...

tak yah godek2 en suami awak punye.. suh jek laa dia belikan 1..hehehhe.. lagi bagus kalo dapat request s2 trus.. muehehehehe

SYANI said...

Emme,
Bukan saya punya tapi hasben saya.

SYANI said...

Riri-Fatieha,
Tak kira la lama ke baru asalkan boleh berfungsi jadi le.

SYANI said...

Mamasyaza,
Adik saya pakai SII tu la yang buat hasben pun nak pakai Samsung gak. Sebelum ni setia dengan NOKIA je.

SYANI said...

Atty,
Katanya s3 nak keluar..

SYANI said...

Nafiraa,
Saya tak minat touch screen la..