Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 8, 2011

LANGKAWI LAGOON WELCOME DRINKS

Ingat tak masa aku pi check-in kat Langkawi Lagoon Resort hari tu
Kan aku ada mention yang kami dapat welcome drinks
Air yang kaler biru hijau² dan ada rasa nenas 
Boleh tahan sedap jugak le air ni tapi masa ni tak tahu la apa namanya air ni

Masa aku lepak² kat bilik, aku tengok la senarai menu yang ada untuk in-room dining
Mahal² lak tu... [Kuey tiaw goreng sepinggan pun dah dekat 30 hengget]
Saje la aku belek² buku menu tu.... namun nak order, kirim salam je la


Finally jumpa juga nama minuman  yang kami dapat as a welcome drinks tu
MAHSURI DELIGHT rupanya..
Mahal giler...Segelas pun sampa RM14.50
[Nasib la kami dapat free jer..]

1 comment:

lieyalatif said...

sedap lak mane air tu kan heheehehe......menarik gak kalernyer tu.....