Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, October 11, 2011

NAK TUKAR PUN KENA PIKIR 100 KALI

Masuk tahun ni kiranya dah 3 tahun lebih aku berblogging
Memula dulu saje suka² je nak tulis blog ni
Tapi la ni dah macam addict dah
Walaupun ceritanya tah apa² tapi bila dapat buat entry tu rasa puas hati

Memandangkan blog ni dah lama
Memang dah banyak kali nak tukar template la, layout la, background la
tapi asal nak tukar je aku rasa cam tak puas hati
Ciri² yang aku nak selalunya tak menepati kehendak aku
akhirnya stick to the old template

Akhirnya aku just ejas sikit² je mana yang patut
[paling² cikai pun asyik tukar header ngan background jer]
Malas nak pikir banyak² pastu nak edit coding bagai
Lagipun bila fikir² balik, ok gak tema blog aku ni
Hijau.... [my feveret kaler]
dan lagi column width yang bersesuaian dengan kehendak aku



100 kali pikir nak tukar, akhirnya pilih template lama
[kaler hijau tu agak menyerlah okeh.. sebab dari jauh aku dah boleh nampak sape skodeng blog aku..heheheheh]

3 comments:

munna said...

munna pun tak berani nak tukar template...nanti mesti caca marba di buatnya

|| NaFiRaa || said...

dulu rajin gak nak edit2 blog.. sekarang dah malas.. hehehhe

Qhaifa Nur said...

saya tengok rakan blogger semuanya cantik2 gitu, saya punye simple je tp tetap nak buat yang lain nanti..