Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 21, 2011

MARI TENGOK HEARTBEAT AKU

Korang dah letak heartbeat dah ke??
Aku ni dengan bangganya nak announce "AKU PUN DAH ADE HEARTBEAT"
[orang lain dah ramai advance dari aku]
aku je yang ketinggalan LRT dari kome2 yang lain..

Ha, nampak tak tu banner denyutan jantung tu????

Actually, benda ni dah lama aku tengok orang dok letak kat blog depa
tapi aku tak reti la pulak nak buat benda tu
ada yang letak cara2 kelik sana, klik sini tapi aku still tak leh buat jugak
finally after singgah blog SYILASYIRA baru la aku dapat buat step by step
penerangannya sungguh terang & jelas siap dengan picture aid lagi [aku suka tu]
sape yang teringin nak letak heartbeat tu, silalah klik kat blog SYILASYIRA ni..

[Sambil tu jangan lupa klik2 denyutan jantung aku tu.. kasi can le aku bernafas sikit!!!]

No comments: